Tóth József Füles, a magyar reklámfotózás meghatározó alakjának több mint 60 retró fényképéből nyílik kiállítás pénteken a Klebelsberg Kultúrkúriában Legendás fotómodellek a XX. században címmel. Tóth József Füles karikaturista, fotográfus, képszerkesztő, reklám- és illusztrációs fényképész és fotóművész pályafutását fényképészgyakornokként kezdte a 1960-as években a Magyar Távirati Irodánál. A március 3-ig nyitva tartó tárlat fotóin egykori fotómodellek, köztük Pataki Ági, Bíró Ica, Sütő Enikő, Patz Dóri, Szentpéteri Györgyi, Bálint Antónia, Fekete Klári és Kovács Valéria tűnik fel. Tóth József Füles, a kiállítás csütörtöki sajtóbejárásán elmondta, hogy az MTI Fotónál tanulta meg a szakmát, mesterei Zacsek Gyula és Németh József voltak. Negyven évig foglalkozott reklámfotózással, a kiállításra három generáció fotómodelljeinek a képeiből, az 1963 és 1990 között készült képekből válogatott, amelyek mind analóg technikával készültek – tette hozzá, kiemelve, hogy a kiállítás visszaemlékezés és tisztelgés az egykori modellek előtt.
Daphne Andreson – Világosbarna hajú kislány, a kutyája Virgonc lett. Felnőttek Leonard McLeish – A gyepmester, a sintértelep vezetője, folyton próbál fontosabb pozícióhoz jutni, ezért gyakran próbálja sógorát, a polgármestert lenyűgözni. Magyar hangja: Forgács Gábor Olaf Hugglesworth – A sintér, McLeish-el ellentétben nagyon szereti a kutyákat. Magyar hangja: Faragó András Agatha McLeish Epizódok [ szerkesztés] 1. évad [ szerkesztés] Pound Puppies (The Yipper Caper) Rémálom a Lelenc utcában (Nightmare on Pound Street) Bumeráng kalandja (Rebound) A tábornok (The General) Szerepcsere (The Prince and the Pupper) Kutya-macska vita (Catcalls) A roncstelep királya (King of the Heap) Bumeráng, a bajnok (My Fair Rebound) Az ötösikrek (Quintuplets) Cirkuszi kaland (Dog on a Wire) Hazafelé (Homeward Pound) Süti fellázad (Rebel Without a Collar) Tabu (Taboo) Toyoshiko, az új barát (Toyoshiko!
Márk (Olasz Renátó) az évad első felében minden eddiginél mocskosabb eszközökkel válik egy fájóan magyar cselekményszálban (HÖK) a széria legvibrálóbb, legfélelmetesebb szarkeverőjévé, anélkül, hogy egy pillanatra is belegondolna tettei következményeibe. Mira (Döbrösi Laura) pedig a legszörnyűbb borzalmakat kell megélje, ami csak egy épp felnőtté érő lánnyal történhet, és ennek lelki épsége, morális iránytűje látja kárát. Melodrámának azonban (néhány extrém módon szélsőséges, ám a zsánerbe még épp beleférő fordulattól eltekintve) nincs helye: a sorozat második évada szenvtelenül, de rengeteg szenvedéllyel mutatja be az országot, ahol élünk, a Miklósi család pokoljárását, és nem utolsó sorban egy minden eddiginél jobban kitalált és megírt, pörgős, végletekig sötét bűnügyi történetet, amelyen a látottak alapján egy pillanatig sem fogunk unatkozni, és amely az elődöktől elrugaszkodva látványos akcióval, valóban váratlan fordulatokkal (! ), kétrétegű korrajzzal, és a képernyőről szinte lelépő, komplex karakterekkel csábítja a nézőket.